Also Pretty In Nude

Image

Toen ik naar een paar oorbellen zocht, viel het mij op dat ik veel ‘nude’ accesoires heb.
Net zoals in de post ‘Pretty In Pink’ heb ik een selectie van mijn favorite nude accesoires.

Linksboven mini ugg ;), daarnaast ‘bolletjes’ oorbellen: six, nude maansteen: gekocht op de markt, oorbellen rechts daarvan: six, ring: meegenomen uit Italië, links twee paar roosjes: allebei six (inno gelijksvloers is er een stand van alleen six), pastelroze stenen: designerwinkeltje aan zee €46,00 -cadeautje voor mezelf :) – , bruine pareltjes: six, bloemetjes: gekregen van de oudere zus, armabandje: twice as nice €9,95 (bestaat in nog vele andere kleuren), grotere bloemetjes in het midden: HEMA voor maar €4,95!, strikjes met diamantjes: forever 21, parels: claire’s

Leave a Reply

