Iphone Hoesjes

Image

Iphone hoesjes zijn mijn favorite accesoires! Ik kan geen dag zonder mijn iphone :) !
Sinds Kerstmis heb ik de zwarte editie van de iphone 5 en ze ziet er nog spiksplinternieuw uit!
Ik heb nu al een kleine verzameling hoesjes en wissel elke dag af! :) Ook screenprotectors zijn onmisbaar! Ze zijn superhandig en ook goedkoop.
Ik heb al mijn hoesjes van één site : http://www.miniinthebox.com
Er is een ruime keuze aan gsmaccesoires én ze hebben ook hoesjes voor andere merken van gsm’s (samsung, blackberry…) De webshop is veilig en echt goedkoop, de hoesjes zien er net hetzelfde uit als op de foto’s! Je kan er ook juwelen en andere spulletjes kopen :) .
De prijzen van déze hoesjes waren allemaal onder €5,00!
Het roze hoesje koste €2,50!! :) Ik ben ook fan van bumpers, je hebt ze nu ook in verschillende flashy kleuren. Maar ik heb me bij de orginele zwarte bumper gehouden.
Dus zeker eens kijken !!
ImageImage
bumpers in verschillende kleuren!

Image

One thought on “Iphone Hoesjes

Leave a Reply

