DIY Pastel Bracelets

Hi!

Het is een paar dagen geleden dat ik nog iets heb gepost… Ik had het druk met ontspannen en echt niets doen. :) Ik hou echt van vakantie! Zoals ik al had gezegd heb ik twee drukke shopdagen achter de rug. Gisteren heb ik een citytrip gemaakt naar de stad Antwerpen. Morgen of overmorgen (of misschien zelfs vandaag) laat ik jullie dat zien met foto’s en leuke shopadresjes, etc. Vlak voor de vakantie ben ik -zoals ik gewoonlijk doe na de examens- gaan shoppen met een vriendin. En heb enkele leuke en goedkope spulletjes gekocht in de Action voor DIY’s. Mijn favoriete aankoop is toch de zak met glinsterende pastel-wol! Echt fan-tas-tisch! Ik heb de pastel-wol gekocht in de Action voor een zéér goedkope prijs! (ik weet niet meer hoeveel precies, maar het was iets rond de €2,00) We zijn ook eens een kijkje gaan nemen in de Veritas en hebben daar leuke aanhangertjes gevonden.
Image

ARMBANDJE WOL

Wat heb je nodig?
Image– shaar
– sterke draad/touw (omtrek pols)
– ijzerdraad
– metalen slotjes
– pastelwol (Action)

Image

Stap 1:

Wikkel de draad (kleur naar keuze) rond het touwtje zodat het goed strak zit en bevestig dan het begin-stukje (uiteinde) van de woldraad vast aan het touw met een stukje ijzerdraad.
Stap 2: Als op sommige plaatsen een stukje draad los komt kan je het strakker aanspannen met een stukje ijzerdraad. -ik vind die glinsterdraadjes die tussen de wol zitten echt leuk!-
Stap 3: Bevestig aan de uiteinden een (metalen/zilveren) slotje. Gebruik hierbij ijzerdraad om het slotje te versterken! Ik gebruik nu veel liever zilveren slotjes omdat het zo veel mooien en sterker is dan de plastieke uit de post ‘DIY neon bracelets’, het armbandje ziet er ook veel ‘echter’ en ‘professioneler’ uit.
Stap 4: Door het touw/draad, kan je armbandje een beetje vervormd zijn. Breng het in een goede vorm door het rond je pols te draaien. (Als je nergens gepaste draad vindt, kan je zoals mij een handvat van een winkelzakje (zoals die papieren handvaten v/d Zara en Levi’s)

ARMBANDJE PASTEL-DRAAD MET VERSIERDE PAREL
Wat heb je nodig?
– shaar
– versierde parel (Veritas)
– pastel-draad (Action)
foto-35

Stap 1:  Doe de parel rond de draad en bevestig aan beide uiteinden een slotje
(je bent al klaar!)
foto-33

 

Leave a Reply

