2014 please be good

Gelukkig Nieuwjaar! 2014!
Ik wens iedereen veel geluk toe in 2014! Ik heb zoals velen ook een paar goede voornemens
dat het bijna een bucketlijstje wordt…
– zoveel mogelijk bloggen!
– conditie verbeteren
– 2x per week lopen
– goede punten (moet er zoiezo bij…)
– eens doen wat ik écht wil!
– diy’s maken/uitvinden
Image
Er is echt véél gebeurt in 2013 zoals reizen, nieuwe vrienden…
In november heb ik eindelijk gedaan wat ik echt wou doen namelijk mijn eigen persoonlijke blog maken over beauty, fashion, lifestyle en zo veel meer. Op precies 11 november 2013 is Elise’s Choice ontstaan. Sindsdien is er voor mij veel veranderd. Als ik op citytrip ga of een leuke winkel passeer kan ik nu niet geen foto nemen en moet ik het op m’n blog te posten, elke ochtend is het eerste wat ik doe mijn blog checken…
Op één maand tijd is mijn blog ook heel veel veranderd van opmaak. Nu ik eindelijk weet hoe alles werkt, gaat alles veel gemakkelijker is alles ook veel leuker!
Elise’s Choice heeft nu 18 volgers, 10 op Bloglovin en 8 via wordpress/e-mail.
Ik ben daar echt superblij mee! Ik had nooit gedacht dat ik op 1 maand tijd dat aantal volgers zou hebben! Daarom bedank ik nu ook het meest mijn volgers. Ik ben jullie echt dankbaar! De meesten onder jullie zijn zelf bloggers en weten dus ook hoe het voelt om volgers te hebben :).
Alleszins erg bedankt!
Ik hoop dat 2014 een fantastisch jaar wordt! Gelukkig nieuwjaar! Image
Image

Leave a Reply

