Liebster Award

Image

Yay, ik ben genomineerd voor een Liebster Award door Melike van Beautymell!
Een Liebster award is een award voor bloggers met minder dan 200 volgers. De bedoeling is om die bloggers een duwtje in de rug te geven en hun blog’s bekender te maken.
Je ontvangt een nominatie van een andere blogger.

Er zijn wel een paar regels…
1. Noem diegene die jou heeft genomineerd
2. Beantwoord de 11 vragen van degene die je genomineerd heeft
3. Nomineer 9 bloggers met 200 volgers of minder
4. Stel deze bloggers 11 vragen
5. Breng de genomineerde bloggers op de hoogte

De 9 bloggers die ik nomineer:
– Britt
– Kelly
– Deborah
– Jessica
– Beau
– Linde
– Romy
– Delphine
– Amy

Dit zijn de vragen Melike waarop ik nu ga antwoorden:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen en waarom?
Eigenlijk is het wel een grappig verhaal… Mijn leerkracht nederlands had een blog en ik bekeek die elke dag en wachtte steeds op nieuwe blogposts. Ik vond haar blog echt fantastisch en toen kreeg ik het idee om zelf eens over al mijn ideeën, beautyspulletjes en ervaringen te bloggen. Uiteindelijk heb ik toch mijn wens vervuld en mijn eigen blog gemaakt!
2. Heb je wel eens negatieve reacties uit je omgeving gekregen omdat je blogt?
Nee niet echt, de mensen rondom mij moedigen me aan om blijven te bloggen en geven me tips of items waarover ik kan bloggen.
3. Wat zijn je hobby’s naast bloggen?
Elke week ga ik eens gaan tennissen en vanaf 2014 probeer ik nu ook 2x per week te lopen. Mijn grootste hobby is naast bloggen (zoals het altijd al is geweest) shoppen! Ik ben echt verslaafd en krijg altijd een goed gevoel om winkels in en uit te lopen met leuke spulletjes!
4. Wat is jou droombaan?
Ik zou, net zoals de meeste bloggers, graag fulltimebloggster worden of een succesvolle zakenvrouw :) , maar verder heb ik niet echt een idee.
5. Waar wil je graag naar toe op vakantie?
Ik heb altijd al graag naar Bali willen gaan, om eens in het oerwoudachtige klimaat te verblijven en de exotische stadjes te bezoeken. Het is echt een land dat ‘anders’ is, een land dat ook zoveel te bieden heeft. Het is ook in Azië, dat het zoveel leuker maakt omdat het zo ver is en Azië een bepaalde sfeer heeft dat me echt aanspreekt.
6. Wat is jouw doel dit jaar [op bloggebied]?
Ik wil zo veel mogelijk bloggen en mijn lezers echt een idee geven wie ik ben en wat mijn interesses zijn. Dit jaar wil ik ook veel over fashion en beauty schrijven.
Natuurlijk wil ik ook graag meer volgers hebben.
7. Wat vind je belangrijker: mascara of eyeliner?
Mascara, heel zeker. Mascara is voor mij veel belangrijker dan eyeliner. Dat komt omdat het ook veel meer opvalt en het ook langer werkt. Binnen een paar uurtjes is je eyeliner er al af, terwijl mascara nog een dag meekan en een veel groter effect heeft.
8. Welke blogger zou je graag willen ontmoeten?
Ik zou doodgraag Mascha van Beautygloss eens willen ontmoeten, ze blogt over alles wat ik wil weten over beauty.
Haar blog is ook zo persoonlijk en ooh zoo goed! Zij is voor mij het perfecte voorbeeld van een (goede) fulltime-
blogster!
9. Hoeveel geef jij ongeveer uit aan make-up?
Ik geef niet zoveel uit aan make-up, ongeveer €15,00 per keer. Op dat vlak vindt ik dat ik me wel flink kan inhouden om niet alles wat me aan staat uit de rekken te grijpen en mee te nemen naar huis :). Ik koop eigenlijk meestal één of twee make-up producten zoals een mascara of lippenstift.
10. Wat staat er allemaal op je wishlist?
Er staat zoveel
 op mijn verlanglijstje, maar wat ik het liefst van alles wil (van beautyspullen) dat is dan de héle collectie van Essie nagellak haha.
11. Zijn er mensen in jouw omgeving die het feit dat je blogt niet tof vinden, en wat doe jij daarmee?
Bijna iedereen moedigt me aan om te bloggen, maar één vriendin vindt het vreemd dat ik blog. Ik vind dat helemaal niet erg, het verandert niets aan wat ik erover denk. Het ontmoedigt me niet of verandert mijn keuze niet. Mijn blog is iets van mij en daar gaat niets aan veranderen door één persoon. Ik begrijp haar wel, want zij zelf weet niet hoe het is om een blog te hebben dus neem ik het haar ook niet kwalijk dat ze het een raar idee vindt. Mijn blog is nu mijn grootste hobby geworden, ik hoop dat ik nooit hoef te stoppen!

Dit zijn mijn  vragen voor de bloggers die ik genomineerd heb.
1) Hoe komt het dat je bent gestart met bloggen?
2) Wat voor blogposts lees je het liefst en waar schrijf jij zelf het liefst over?
3) Wat is je favoriete accesoire?
4) Wat wil je zeker nog bereiken? (bloggebied)
5) Denk je dat je nog lang zal bloggen of beschouw je het meer als een tijdelijke hobby?
6) Als je moest kiezen tussen O.P.I of Essie, wat zou je kiezen?
7) Ga je zonder make-up of accesoires naar je werk of school?
8) Wat moeten lezers zeker over je weten?
9) Als je deze week een extra dag kreeg, een achtste dag… wat zou je dan doen? (heb ik van de blog ‘verbeelding’)
10) Waar en wat is je droomvakantie?
11) Welk hoofdpersonage uit een boek of film zou jij willen zijn?

Dit zijn mijn vragen, veel plezier aan alle genomineerden! :)
foto-33

8 thoughts on “Liebster Award

  1. sisssecrets

    Haha, je leerkracht Nederlands, wie zou dat toch zijn?
    Heel tof dat je zelf een blog bent begonnen! Hopelijk heb je wat meer tijd dan mij om eraan verder te werken:)

    Groetjes

    Reply

Leave a Reply

