Shoplog Pro Duo Beauty

Deze ochtend ben ik naar Pro Duo in Aalst gegaan. Pro Duo is een verzorgingswinkel met professionele beauty-producten. Pro duo is niet een winkel zoals The Body Shop of Yves Rocher, ze verkopen er echt de professionele verzorgingsmiddelen die gebruikt worden in kapsalons en schoonheidszaken. Ze verkopen er vooral haarproducten. Je kan er verschillende soorten shampoo, conditioner, haarversterker en haarmousse kopen. Je kan er ook haarverf (met en zonder ammoniak) in verschillende kleuren verkrijgen met bijhorende mengpotjes en borsteltjes (ook voor wenkbrauwen). Pro Duo verkoopt ook epileer-en scheerapparaten, haardrogers, krul-en stijltangen… Ze hebben er ook wax-apparaten waar je zo’n was-staven moet instoppen om te kunnen waxen. Wat ik ook heel leuk vond, ze hebben er haarextensions :). Dus ook borstels, make-up, nagellak… Ze hebben er dus véél. En in zo’n winkel kan je moeilijk zonder iets naar buiten gaan! Wat heb ik gekocht:

Afbeelding
Ik heb er deze nagellak van JM gekocht voor €10,95. Ik hou echt van deze
bruine kleur. Hij is heel leuk voor in de winter. De kleur is net niet te donker en
net niet te licht en zo zijn er maar weinig te vinden!
Afbeelding
In Pro Duo zijn er nog vele nagellakken (deze kleur is nu wel uitverkocht, het is
nummer 42). Ze hebben twee merken: JM en nog een andere. Er waren echt
veel leuke kleuren voor zomer en winter. (de parfum en armbandjes heb ik 
daar niet gekocht).
Afbeelding
Een shampoo en conditioner speciaal voor kroes haar. Het haalt de kroes eruit
en laat je haar glanzen. Ik heb deze shampoo en conditioner niet nodig omdat
ik geen kroes haar heb, maar voor mensen zoals mijn moeder is dit heel handig!

Afbeelding
Dit is echt leuk! Deze steenvormige eeltschraper van Sibel is heel goed en
gaat lang mee. Een eeltschraper mag niet ontbreken in je rij van verzorgings-
producten en dit is een hele leuke.

Er zijn echt leuke verzorgingspulletjes te vinden in Pro Duo. Wat vinden jullie van deze?
Afbeelding

Leave a Reply

