My week in pictures #1

Afbeelding

Hi! 2014 is voor mij nu echt begonnen. De feestdagen zijn nu voorbij, want we zijn nu al een maand verder. Het is nu echt weer helemaal begonnen en alles begint weer zijn normale gang te gaan. Zoals ik een maand geleden al aan jullie zei is mijn goede voornemen een goede conditie opbouwen. Hoe zit het daar nu mee?  Elke avond oefen ik 15 minuutjes met mijn (roze!) gewichtjes. Dat gaat goed, ondanks dat ik eens een paar avonden oversla… :). En dan natuurlijk het 2 keer per week lopen… Dat is moeilijker. Ik moet toegeven dat dat nog niet echt gelukt is. Ik doe het nu wel veel meer, maar dat is nog steeds niet 2x per week lopen. Op dat vlak verloochen ik mezelf wel veel, want ja, hoe zou je zelf zijn als je moe thuis in de zetel zit en dan jezelf verplicht om te gaan sporten? Dus geef ik mezelf een boost om de volgende maanden écht van start te gaan!
Afbeelding
Sinds 2014 hecht ik ook veel meer belang aan mijn ontbijt. Ik drink geen koffie meer, maar drink nu thee. Ik eet ook fruit ‘s ochtends. Ik had het nooit gedacht, maar het geeft je echt een fris gevoel. Wat ik ook te weten ben gekomen is dat cornflakes je blij maakt. Heel raar, maar ik doe echt alles om van mijn vervelend ochtendhumeur af te geraken. En wow, het helpt! Vrienden zien het ook aan mijn gezicht en gedrag :).

Morgen is het maandag…
Ik moet vandaag dus nog wat doen. En ik heb ook geen zin in vroeg opstaan en in maandag! Maar ja, cornflakes helpt me er wel door ;) haha!
Afbeelding

7 thoughts on “My week in pictures #1

  1. Lieke

    Wat goed dat je probeert te sporten! Ik ga binnenkort ook beginnen met mijn conditie weer op te bouwen. Die gewichtjes zien er trouwens super leuk uit (:

    Reply

Leave a Reply

