Item of the day #4

Afbeelding

Afbeelding
Item of the day #4
armband kruis met diamandjes – Veritas
Dit armbandje heb ik gekocht bij Veritas in Antwerpen voor €7,95. Je hebt net hetzelfde armbandje maar dan met een roosje of peace-teken. Ook heb je deze als ketting. Ik vind het een leuk armbandje, ik was wel wat aan het twijfelen tussen deze en het peace-teken. Ook het roosje vind ik heel mooi, maar ik heb dan toch deze, het kruisje, gekozen. Je kan het op bijna alles dragen. Het goud en de diamandjes is met alles te combineren en gaat samen met elke kleur. Je kan natuurlijk wel geen andere zilveren juwelen dragen, maar gouden.
Ik doe het bijna elke dag aan, omdat het op alles gaat en omdat het gewoon leuk is om aan te doen! :)
Afbeelding

Leave a Reply

