Review: Yves Rocher beauty box

Afbeelding
Hi! Vandaag geef ik een review over deze beauty box van Yves Rocher.
Deze beauty box koste ongeveer €17,00. Er zitten 5 items in; een body milk, douche gel, body sponge ,een bruistablet en een lippenstift. (Het bruistablet heb ik al gebruikt :), dus kon ik er natuurlijk geen foto van nemen…) Het zijn allemaal heel handige en leuke productjes voor in bad of douche. De box kost normaal rond de €12,00. Je kan andere spulletjes uit de winkel (zoals make-up, andere soorten douche gel of body milk…) bij het pakketje stoppen. Ik heb deze roze lippenstift erbij gestopt. Dan koste de box €17,00. Je kan wel geen producten vervangen of weglaten. Het is leuk dat je dat kan doen om het pakketje te vullen met producten dat je zelf echt leuk vind. De lippenstift kost apart €5,00. Je hebt ook keuze uit verschillende kleuren en soorten lippenstift. Ze hebben ook mascara, eyeliner, blush en andere verzorgingsproducten.
Afbeelding
Dit is dus het hele pakket, ziet er leuk uit eh!
Alleen al voor het doosje zou je het meenemen naar huis… :) !
Afbeelding
Douce gel: Deze ruikt echt super heerlijk naar frambozen! En je huid is heel zacht
als je het hebt gebruikt! Ik gebruik hem eigenlijk altijd. Ik kan echt niet meer
zonder. (Momenteel is de fles bijna leeg…) Er zit ook veel in!
Afbeelding
Deze schattige, roze body milk ruikt net zo lekker naar frambozen als de douche gel van Yves Rocher. Ik gebruik hem vooral voor mijn handen omdat het zo goed hydrateert en ik heb echt droge handen. De body milk is helemaal niet zo plakkerig in tegenstelling tot de meeste soorten body milk. Er zit wel niet zoveel in een flesje, maar je gebruikt wel veel minder body milk dan bv. douche gel.
foto-35   foto-39
foto-41
De lippenstift is een heel zacht en licht roze. Een hele alledaagse lippenstift die gaat in de winter en zomer. Een kleur die ook bij elke outfit past.
De tint gaat goed bij alle kleuren van ogen. De kleur is r135 van Yves Rocher. Er zijn veel soorten roze en paars, ook een paar bruinachtige tinten.
foto-40  foto-37
Body sponge: Een rechthoekig sponsje voor in bad. Ik vind het heel mooi met
het roze borduurtje en de vierkante patroontjes. Het is ook heel zacht en voelt
lekker aan.

De beauty box van Yves Rocher is een super cadeau voor iemand of voor jezelf! Een echt verwenpakketje voor een goede prijs! Een basic pakket met alle nodige badspulltjes.
foto-33

One thought on “Review: Yves Rocher beauty box

Leave a Reply

