Item of the day #5

vichy djsmqjfm

Item of the day #5
Eau Thermale – Vichy
Deze eau thermale van Vichy gebruik ik elke ochtend meteen als ik uit mijn bed kom. Een eau thermale is een verfrissende vloeistof die je op je gezicht moet spuiten als je vermoeid of net wakker bent. Het is goed voor de huid en je wordt er frisser van. Ik vind echt dat deze van Vichy werkt. Ik had nooit van een eau thermale gehoord, maar toen ik een staaltje van deze kreeg en het enkele dagen gebruikte, was ik helemaal onder de indruk! Na het op je gezicht gespoten te hebben, voel je je frisser en wakker en heb je het gevoel om blij je dag te beginnen! :)  Een echte aanrader voor iemand zoals mij, iemand die ‘s ochtends niet uit z’n bed kan en er dan ook héél moe en vermoeid uitziet!

Leave a Reply

