My All Stars

Ik kom net terug van de winkel, waar ik mijn nieuw paar all stars heb gekocht! Ik heb een gloednieuw paar lage, bordeaux-rode all stars aangeschaft! Ik vind het zalig om in converse rond te lopen. All stars zitten zo gemakkelijk en voelen gewoon goed aan. Er zijn veel leuke kleuren, ik was dan ook aan het twijfelen tussen bordeaux-rode, donkerblauwe of kaki all stars. Ik heb dan toch gekozen voor het paar in bordeaux, omdat het nu erg in is en ik het een heel leuke (en nieuwe) kleur vind. Ik heb al all stars gehad, rode, roze, blauwe en witte. Ze zijn bijna allemaal versleten, behalve het paar witte. Persoonlijk vind ik de allermooiste kleur van all stars dan toch de witte, omdat ze op bijna elke outfit passen en ze ook heel leuk zijn op een jurkje of rokje.
Afbeelding
Afbeelding
Het leukste aan een nieuw paar all stars vind ik ze uit hun verpakking halen en ze voor de eerste keer passen! Ik ben echt al helemaal verliefd op m’n nieuwe paar!
Afbeelding
Deze bordeaux-rode zijn echt heel leuk op een skinny jeans of op een donkere broek.
En ze zijn heel gaaf op een kort jeans shortje!

5 thoughts on “My All Stars

Leave a Reply

