HAPPY VALENTINE’S DAY!

lovees
Happy valentine’s day!
Dag van de liefde, niet? Een super-dag voor alle koppeltjes en een vervelende dag voor alle niet-koppeltjes.
En dan zijn er ook nog de valentijn-haters, die vind ik best wel grappig… :)
Zo gaat het in de films en boeken. Maar er zijn ook andere mensen, die het anders vieren.
Ik beleef het gewoon met m’n vriendinnen en ja als ik wil, koop ik m’n eigen chocolaatjes! ;)
Ben jij een lover? Een hater? Of heb je geen valentijn…(net zoals mij) ?
Beleef  jij Valentijn op je eigen manier? Aan iedereen een gelukkige valentijn!
x-o-x-o

3 thoughts on “HAPPY VALENTINE’S DAY!

  1. Zoë-Amber

    Jij ook een gelukkige valentijn ;)
    En veel plezier met het uitzoeken van je eigen chocolaatjes…
    Dat zal ik ondanks dat ik een valentijn zou moeten hebben ook moeten doen… want als er iemand niet romantisch is…is hij het wel XD

    Reply
  2. Sylvia Kuijsten

    Ik heb een bosje rozen voor m’n moeder gekocht en ‘s avonds heb ik met m’n ouders en broertje in een leuk restaurantje gegeten om te vieren dat ik mijn bachelor heb gehaald. Een prima Valentijnsdag dus ;)

    Reply

Leave a Reply

