Item of the day #10

foto-116
Ik kan zo vervelend worden als ik net mijn nagels heb gelakt en dan héél eventjes tegen iets aan bots. Om dan je nagels opnieuw te lakken en opnieuw en opnieuw… Je kent het wel.
Een vriendin vertelde me over haar nieuwe top coat van Essence dat ervoor zorgde dat haar nagels in 5 seconden droog zijn. Ik geloofde het natuurlijk niet, maar nu heb ik het zelf en ik ben nog nooit zò tevreden geweest van een beauty product!

Je lakt je nagels en doet 1 druppel van de top coat over het versgelakte laagje en het is in 5 seconden helemaal droog!
Het is wel een vettige vloeistof, dus moet je je vingers met een watje eens afdoppen. Ook ga ik heel voorzichtig na de 5 seconden met een watje over m’n nagel. Nu lak ik zelfs ‘s ochtends mijn nagels als ik grote haast heb!

Leave a Reply

