SUMMER SHOPLOG

Afbeelding
Het is niet zo koud meer en soms komt het zonnetje er eens door. Ik heb dus al paar leuke zomerkleren gekocht, take a look!

Dit vind ik een super-topje! Echt leuk met zo’n kraagje en het kant met de patronen.
De nieuwe collectie van Abercrombie & Fitch is echt heel leuk en soms mag je jezelf toch eens verwennen…
Het gaat zo leuk op een jeans-shortje en een paar kleurrijke accesoires!
Afbeelding
Afbeelding
Dit is zo fleurig en … roze! :) Zò mooi op een witte broek. Het is (gelukkig) net niet
té roze of girly-girl. Losse t-shirts zijn erg leuk en handig als het heet is om het koel te houden en je schouders niet te verbranden, haha! Het zakje met de sequins passen echt bij de t-shirt en zijn een leuk detail.
Afbeelding
Jeans-hemdjes vind ik echt fantastisch! Deze is echt de perfecte voor mij!
Denim is echt leuk en ook voor in de zomer. Dit hemdje is ook mooi getailleerd, maar zit wel nog steeds lekker losjes.

Door deze aankoopjes heb ik zòveel zin in de zomer! Ik kan echt niet wachten tot ik ze eindelijk eens mag aantrekken!

2 thoughts on “SUMMER SHOPLOG

Leave a Reply

