Mijn zomersieraden

Afbeelding
Deze armband heb ik nu ongeveer een jaar en ik vind het nog steeds een heel leuk accessoire. De armband komt van Veritas en bestaat ook in het geel met grijs. Ik draag normaal niet grote armbanden of kleine bandjes die samenhangen, maar deze is in zo’n fleurige kleur en maakt je outfit ook veel mooier.
IMG_7449
Mijn nieuwe zonnebrillen kettinkje van de H&M. Leuk eh! De accessoires van H&M zijn zo top! Je vind er van alles in verschillende stijlen en kleuren! Voor iedereen is er iets te vinden van accessoire voor de zomer en ik heb de mijne al gevonden! ( en het staat ook best wel leuk op het houten popje, niet?) :)

Leave a Reply

