Item of the day #11


Afbeelding
IMG_7468
Het is eens tijd voor een nieuwe item of the day. Vandaag is dat de Maxfactor lipfinity lasting lip tint. Ik heb er zo twee, eentje voor ‘s avonds en eentje voor overdag. De linkse (nr. 3 – Pink Princess) heb ik al een tijdje (zoals je kan zien op de foto) :). Die heeft een hele felle roos-paarse kleur. Deze kleur gebruik ik voor ‘s avonds omdat die iets feller is en meer opvalt. De andere (rechts op de foto) heb ik nog niet zo lang, maar gebruik ik bijna elke dag.

Dat is nr. 4 – Berry Bust. Een hele neutrale en alledaagse kleur die bij elke outfit past.
Wat ik zo fantastisch vind aan deze lippenstiften
– als je drinkt geeft je lippenstift niet af op je glas
– de kleur blijft heel lang op je lippen zitten (ongeveer 2 uur!)
– je kan, omdat het echt een stift is, wat bijkleuren en zelf kiezen hoeveel je gebruikt
– je kan de stiften mengen voor een leuk resultaat
– ze zijn niet zo duur (ongeveer €11,00 bij kruidvat)
– ze gaan lang mee en bestaan in ongeveer elke tint roze-paars

Het zijn ook echt stiften, daarom houdt de kleur ook zo lang. Er zit echt wel veel in één stiftje, ik heb de paarse al een jaar en de stift werkt nog steeds perfect! Ik ben niet echt een reuze-fan van lippenstift. De kleur vervaagt zo snel en als je eet of drinkt is alles toch meteen weg. Maar met deze van Maxfactor heb je die problemen niet en door deze ‘uitvinding’ gebruik ik nu veel meer lippenstift! Dus als ik echt moest kiezen is dit mijn favoriete lippenstift!

-alle foto’s zijn genomen met een Canon Eos Digital 550D-

One thought on “Item of the day #11

  1. Birds4Free

    Leuke review! Kleine tip: het artikel zou heel wat meer bezoekers opleveren als je de titel zou veranderen naar de naam van het product zelf.

    Reply

Leave a Reply

