SHOPLOG KNOKKE – SKINNY JEANS & ESPADRILLES

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Skinny Jeans – Tommy Hilfiger

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Fushia espadrilles – Kiwi

—– Mijn aankoopjes uit Knokke —–
Hi! Zoals ik had gezegd heb ik zondag een paar spulletjes gekocht. Ik heb niet zoveel gekocht, maar ik ben ik echt superblij met wat ik mee heb genomen!
1. Skinny jeans Tommy Hilfiger. Ik heb mijn zomerjeans ein-de-lijk gevonden! Ik vind de kleur echt mooi! En bovenaan is er een leuk accent, de zilverkleurige bolletjes. Ze zit ook echt goed.
2. Ik ben nu echt helemaal verkocht aan mijn espadrilles! Ik vind ze echt leuk. Tussen alle kleurtjes van de regenboog heb ik toch de fushia-roze gekozen omdat ik het liefst felle kleuren zie in de zomer én ze gaan ook zo leuk bij m’n nieuwe jeans ;)! Ik had echt niet gedacht dat ze zo goed gingen zitten. Na ze een paar uurtjes te hebben gedragen passen ze zich helemaal aan aan je voeten.
TIP: Je moet in het begin meteen kiezen welke je als linkse en rechtse zal dragen, want als je ze weer eens verwisselt zitten ze niet meer goed.

Wat vind jij van deze aankoopjes? 

One thought on “SHOPLOG KNOKKE – SKINNY JEANS & ESPADRILLES

Leave a Reply

