VACATION!

Afbeelding
Hi! Het is vakantie en daar hou ik van! Ik ben van plan om te gaan shoppen, lezen en sporten!
Er staan wel wat dingen op m’n wishlist…
– witte broek
– nieuwe bikini
– eyeliner
– ‘oversized’ trui
– superman pyjama top
….
Ik hou ook van lezen in de vakantie met een lekker kopje thee.
Het boek waarin ik ga beginnen is ‘divergent’. Er is ook al een film van gemaakt en die ziet er ook super uit! Ik wil het liefst het eerste boek uithebben voor de film te zien is in de bioscoop.
Hopelijk verandert het weer een beetje en schijnt de zon weer wat meer!

fotobron: weheartit.com

Leave a Reply

