DO OR DON’T? – BIRKENSTOCKS

Afbeelding
Do or Don’t? – Birkenstocks
Je kent ze wel, de Birkenstocks of de Jezus sandalen. Ze verschijnen nu bijna overal, op blogs, fashion sites, in magazines… Het afgelopen jaar kwamen ze nu en dan wel eens tevoorschijn, maar nu kan je ze niet meer vermijden (of je het nu wil of niet).
Alle fashionistas zullen deze zomer rondlopen in deze ‘classy’ sandaaltjes. Eerlijk? Ik vind er echt niks aan. Ik vind ze lomp, groot en het minst fashionable paar schoenen dat er bestaan. Toch zijn ze de nieuwste trend in de VS en vallen ze in de smaak bij celebs en fashionistas. Mij ga je er niet in zien lopen, maar als je ze wel geweldig vindt, hoe draag je ze dan?
Deze blogsters zijn al een paar van de velen die de Birkenstocks hebben en ze verwerken in hun outfits.
Afbeelding
Door de blogster van ‘who what wear’ lijken ze wel nog leuk (in het geheel met de outfit), maar als je ze dan weer apart bekijkt, zie ik er weer niets in.
fotobron: whowhatwear.com
Afbeelding
Hier vallen ze best wel mee, ze tonen ‘mooier’ met blote benen dan met een broek, het zijn ten slotte sandalen. :)
fotobron: nsmbl.nl

Afbeelding
Deze foto toont weer dat je ze niet moet kopen. Door de aansluitende broek lijken ze veel te groot en (alweer) lomp.
fotobron: fashionvibe.com
Afbeelding
Om deze Jezus sandaal moest ik eigenlijk lachen. ;)
Deze schoen van Céline is niet alleen héél duur en ondanks
alle stenen en vacht vind ik de schoen nog steeds niet elegant
of ‘mooi’.
Ik vind de birkenstock een Don’t, wat vind jij?

2 thoughts on “DO OR DON’T? – BIRKENSTOCKS

  1. Jan

    Ik vind het(als je ze draagt als gewoone schoenen) echt een don’t!
    Maar in de zomer draag ik ze soms i.p.v. slippers of espadrilles!

    Reply

Leave a Reply

