WORKOUT UPDATE

20140310-201911.jpg

De eerste weken na mijn post ‘my week in pictures’, waar ik vertelde over mijn workout plannen, deed ik al mijn oefeningen en liep ik 2x per week. Alles ging goed en ik begon echt fit te worden, maar dan heb ik het een paar keer overgeslaan en dan is het moeilijker om terug opnieuw te beginnen. Nu moet ik opnieuw eens herbeginnen. Ik had mezelf
voorgenomen om tijdens de vakantie veel te sporten, maar nu is de vakantie al voorbij… Ik zal dringend eens moeten starten, maar nu komen de examens al dichterbij… Eventjes volhouden dus!

Leave a Reply

