TREND – SPRING PASTELS

Afbeelding
pastel clutch – J. crew
Afbeelding
pastel dress – tfnc
Afbeelding
pastel top – Alexander Wang
Afbeelding
pastel sandal – Burberry

Het is een tijdje geleden dat ik nog eens de kans had om te bloggen! De voorbije week had ik het heel druk op school en had ik helemaal geen tijd meer om eens iets te posten. De vakantie is nu écht voorbij en dat is wel duidelijk…

Het is een lekker weertje en het zonnetje schijnt weer eens, dat betekent dus: alle zomerkleren bovenhalen. In alle winkels hangen nu alle zomerkleren en er zijn opvallend veel pastelkleren. Pastel is dé lente-trend. Ik ben zo fan en zéker van al het gele pastel! Bovenaan zie je een paar van mijn favorietjes die ik ben tegenkomen. De top van Alexander Wang is mijn favoriet van àlle stuks voor deze lente-zomer. Tfnc heeft ook leuke jurken in een pastel-tinten die je ze zeker eens moet bekijken.

Pastel gaat al lang mee en vorige zomer was dit al hip, maar nu is het echt een trend en daar ben ik blij om!

Leave a Reply

