THINGS TO SHARE

20140319-214211.jpg

Hi! ‘Things to share’ is een nieuwe serie waarin ik alle spulletjes en kleren toon van de voorbije week. Elke week komt er dus een ‘things to share’ -spannend- :)!

20140319-195837.jpg

20140319-200031.jpg
Dit wit kleedje komt van Abercrombie & Fitch. Het is heel leuk voor deze zomer. Toen ik het zag liggen in de winkel moest ik het meenemen en dat deed ik! Het is wit en past dus bij alles.

20140319-200451.jpg
Dit roze olifantje heb ik maandag gekocht in Lille. Het dient als smartphone stand. Zoiets kon ik wel gebruiken, dus heb in het meegenomen. Het koste €4,99 en tot m’n verbazing werkt het ook echt goed! Een leuk kleinigheidje en heel tof als cadeautje!

20140319-200808.jpg
De superdry t-shirt lag nog niet in mijn kast en misschien is hij niet echt orgineel, maar daar is dan ook een reden voor! Ik vind het een leuke t-shirt en zeker met het felroze accent van de letters!

20140319-201050.jpg

Ik heb inwijding (divergent) een paar dagen geleden gelezen en ik vind het echt fan-tas-tisch! Ik vind Tris super omdat ze zo anders is. Ze is niet dat ‘perfecte meisje’ zoals vele andere hoofdpersonages. Ze heeft haar eigen stijl en die past zo goed bij het verhaal! Divergent is een echte aanrader! Inwijding is zelfs evengoed als de hongerspelen. Ik kijk echt uit naar de film en het derde boek! Ik ben net begonnen in het tweede boek, opstand. Opstand is tot nu toe ook al heel goed en ik ben zó benieuwd naar het einde!

20140319-211730.jpg
Het heeft lang geduurd voor ik deze witte broek van A&F vond. Ik ben blij dat ik na zo lang zoeken eindelijk heb gevonden wat ik wou! Een witte broek is niet te missen in de zomer en wit gaat ook bij alles. Ik heb echt het gevoel dat ik nu alleen maar witte kledij koop… :).

20140319-215847.jpg
Zomer betekent accessoires en accessoires betekent voor mij vooral armanden. Dus heb ik 3 nieuwe armbanden: een pastel roze met ‘diamanden’, een flashy roze met ‘diamandjes’ en een klassiek parel armbandje. De twee roze bandjes komen uit Avenue 1 en de armband met parels uit Six. Flashy sieraden waren vorige zomer echt de accessoires-trend. Nu is dat wat minder, maar ik vind ze nog steeds heel leuk dus besloot ik het bandje toch maar mee te nemen. Ik denk dat het rond de €7,00 koste. De pastel armband nam ik meteen zonder twijfel mee! In mijn post ‘trend – spring pastels’ zei ik al hoeveel ik van al dat pastel hou, dus moest ik deze meenemen! Deze armband koste rond de €12,00. Ik heb ook bijpassende pastelroze oorbellen.

One thought on “THINGS TO SHARE

Leave a Reply

