PAUSE.

Van dinsdag is het al geleden dat ik iets poste. Dit is niet het bericht waarin ik zeg dat ik eindelijk weer eens volop kan bloggen. Nee. Dit is het bericht waarin ik zeg dat ik helemaal niet meer kan bloggen tot zaterdag.Waarom? Ik zit momenteel in een vervelende examenperiode. Woensdag, donderdag en vrijdag heb ik een examen. Dat zijn er dus maar 3. Nu moet ik dus studeren, studeren & studeren… Daarom moet mijn dagelijkse leven even op pauze, dus ook Elise’s Choice. Elise’s Choice blijft voor één week postvrij en met vorige dagen erbij, is dat toch een tijdje. Vanaf zaterdag heb ik héél wat berichten klaarstaan. 

Een kleine preview van wat dat allemaal zal zijn:
– Diy make your one lipstick
– Outfit – party time
– At sea
– Sevilla photo diary

Ik wou ook nog zeggen dat ik superblij ben met het aantal volgers op Bloglovin en WordPress!
Dankje aan al mijn volgers en bezoekers! Thanks to all my followers and visitors!
Afbeelding

5 thoughts on “PAUSE.

Leave a Reply

