TRIP TO SEVILLA – DAY 2

Ik werd om 9u30 deze ochtend wakker. Ik kleedde me om en vertrok naar mijn favoriet momentje van op reis gaan :)(het ontbijt)! Daarna vertrokken we naar de stad. We bezochten het Reales Alcázares. Het koninklijk paleis en de prachtige koninklijke tuinen van Sevilla.

20140416-181658.jpg
Het weertje was/is hier perfect! Het was 28 graden celcius met een fris briesje. De tuinen zijn echt leuk om te bezoek en de planten roken ook héél lekker haha! De vloeren waren allemaal tegeltjes met mooie, kleurrijke patronen.

20140416-182024.jpg
Sandaaltjes – Mer Du Nord
We gingen terug naar het plaza bij de ingang waar er veel leuke restaurantjes zijn. Gisteren at ik al tapas, dus nu was het tijd voor lekkere Spaanse Paella!

20140416-182422.jpg

<a
Daarna hebben we met een 4-personen go cart rondgereden in een park dichtbij het Plaza España.

20140416-182717.jpg
Het is hier zalig! Groetjes uit het zonnige Sevilla :) !

Leave a Reply

