THINGS TO SHARE

20140421-113055.jpg

20140421-113330.jpg
Eindelijk heb ik ‘m! 212 VIP rosé – Carolina Herrera. Deze parfum stond ook in de post get ready for spring. Hij ruikt heel zomers en fruitig. Ik heb hem gekocht op de luchthaven van Sevilla. Hij koste €57. Ik ben er echt blij mee!

20140421-114102.jpg
Crop top! Crop Tops zijn erg in deze zomer en ik had er nog geen. Het is niet makkelijk om een mooie Crop Top te vinden. Ik heb er dan ook lang naar moeten zoeken. Er zijn veel mooie Crop Tops bij Hollister en Abercrombie & Fitch. Ik heb deze witte Crop Top gekocht bij Zara. Lovin’ it!

20140421-114511.jpg
Gisteren om 1:30 ‘s ochtends ben ik in België geland. Sevilla was super en zoals ik al zei een echte aanrader! Deze vakantie was een pre-summer vakantie. Het was daar heel warm en zeker voor deze periode van het jaar!

20140421-114951.jpg
New shoes! Zoals vele andere meisjes/vrouwen ben ik een beetje geobsedeerd door schoenen. Mijn nieuwe ballerinas vind ik echt leuk! Ze zijn donkerblauw met een beetje glinsters en een strikje op de tip. Ze passen op alles. Ik ga bijna altijd voor donkerblauwe omdat ze passen bij mijn huid en goed gaan bij donkerkleurige types. Als je een lichter type bent, raad ik goudkleurige of licht-blauwe ballerinas aan.

20140421-115450.jpg
Dit topje van Zara is heel classy door het stofje. Het is ook donkerblauw (voor dezelfde redenen van mijn ballerinas). Het bestaat ook in het wit en zwart. Ik hou echt van dit topje! Ik vind de ‘flapjes’ onderaan erg leuk en ze maken het truitje speelser. Ik heb net hetzelfde topje gezien bij Pull & Bear, maar daar is de hals wat dieper.

20140421-115819.jpg
Volg me nu op We Heart It <3 ! Mijn gebruikersnaam : Elise1110
Weheartit.com is the place to be als je mooie foto’s wilt delen of vinden. Vele mensen delen daar hun foto’s. Ik deel niet, maar ik heart enkel. Ik ‘like’ de foto’s die ik mooi vind en die komen dan op mijn doek. Ik heb we heart it al een tijdje. Je kan me dus ook volgen op We Heart It! Zeker doen!

Leave a Reply

