DIY NOTEBOOK COVER

Afbeelding
Daarnet vond ik in mijn kast nog een klein notitieboekje. Een notitieboekje komt altijd van pas en zeker als je een blogger bent. Soms heb ik momenten dat ik leuke ideeën krijg voor posts en dan kom ik thuis en ben ik ze alweer vergeten. Het notitieboekje had niet echt een leuke cover. Toen kwam ik op dit idee om het boekje te pimpen.
Je hebt (natuurlijk) een notitieboekje nodig om te starten. Je zoekt een leuke prent in een modetijdschrift en knipt die uit.
TIP: Als de prent te klein is kan je zoals mij aan de zijkant witte balkjes kleven.
Je plakt de prent dan op de voorkant van het notitieboekje en je bent klaar! Simpel, mooi, goedkoop en leuk!

Afbeelding

 

Leave a Reply

