MIJN BEAUTY SPULLETJES VOOR DEZE ZOMER

 

elise's choice
Het voelt zo leuk om nog eens iets te schrijven over beauty sinds ik al zolang niet meer daarover heb geblogd. Het is bijna zomer en dan moet je ook je beauty spulletjes eens verversen! Nu is dus het perfecte moment om nog eens een post te schrijven over mijn beauty spulletjes voor deze zomer! Veel nieuwe beauty spullen voor deze zomer heb ik niet echt. Ik hou het liefst simpel als het over beauty gaat. Nu is de bronskleurige oogschaduw erg in, maar omdat ik (bijna) nooit oogschaduw gebruik vond ik het niet nodig om die aan te schaffen. Ik vind brons- en zalmkleurige schaduwtjes wel erg mooi!

Altijd als in aan de zomer denk, denk ik aan frisse geurtjes. Miss Dior is nieuw. Die wou ik al zo lang, want die ruikt echt heerlijk! De parfum van A&F is niet nieuw. Die ruikt ook erg lekker. Hij past ook gewoon erg leuk bij alle andere beauty spulletjes voor op de foto! :)

In de H&M hebben ze nu veel make-up en andere beauty spullen liggen. Ik heb de Body Splash al en toen zag ik deze lipgloss. Ik hou van de nude kleur, die gaat ook bij vele huid- en haartypes. Hij was niet duur, dus dacht ik dat de kwaliteit niet zo op en top ging zijn. Eigenlijk is de kwaliteit wél goed, alleszins beter dan ik had verwacht.

Mascara heb je altijd nodig, of het nu winter, zomer, herfst of lente is. Goede mascara is moeilijker te vinden. Deze mascara van Chanel heb ik gratis gekregen bij een Vogue magazine. Hij werkt heel goed. Ik ben blij dat ik hij bij Vogue zat, anders zou ik hem nooit ontdekt hebben!

Nieuwe zonnenbril! Zonnebrillen zijn zo’n leuk accessoire en ze kunnen je outfit een leuk accent geven. Deze bril met dierenprint komt uit de Six.

Body Butter en Fabulous Foaming Face Wash van Bliss. Ik was op zoek naar een product dat ik elke dag of om de twee dagen kan gebruiken om mijn gezicht te reinigen. Ik heb al een paar producten geprobeerd, maar ze werkten niet zo goed. Nu heb ik de Fabulous Foaming Face Wash van Bliss gekocht. Ik heb er ondertussen al veel reviews over gelezen en ze waren allemaal positief. Ik ben benieuwd om het ook eens te proberen! Ik ga er zeker ook een review over schrijven nadat ik het eens heb uitgeprobeerd. De body butter van Bliss heb ik ook gekocht.

Zonder fleurige lakjes is het niet echt zomer en deze van Chanel is heel fleurig! Op de foto lijkt het een rode kleur, maar eigenlijk is het een fel, zalmkleurig roze.Het is vernis nr. 549. De nagellak van Chanel is niet goedkoop, maar de kwaliteit is zeer goed. Ik koop toch liever een paar duurdere dingen van goede kwaliteit dan veel goedkope dingen van slechtere kwaliteit, want die gaan ook langer mee.

Heb jij al je nieuwe beauty spulletjes voor deze zomer?

Leave a Reply

