QUESTO È SOLO L’INIZIO – tuesday pics

Afbeelding

ITEMS IN DEZE OUTFIT

huiteiere II striped topRiver Island ripped jeansHipanema braceletSam Edelman silver sandals   Clarins lipstickMARC by Marc Jacobs
(click on the images to visit the store)

 QUESTO È SOLO L’INIZIO (= dit is enkel het begin)

Als je zelf een blogger bent begrijp je dat een titel voor een outfit verzinnen niet erg simpel is.
Ik ben op deze Italiaanse titel gekomen toen ik naar het liedje van Paloma Faith ‘Can’t Rely On You’ luisterde. De clip begint met een vrouw die in het Italiaans verschillende dingen zegt. Het clipje eindigt ook met één Italiaanse zin ‘Questo è solo l’inizio’ en ik vond het heel mooie zin. Het is ook mijn eerste outfit via Asos. Dus is het ook een beetje een begin! :)

Toen  ik mijn ‘tuesday pics’  posts aan het herbekijken was, vond ik het niet meer zo leuk als vroeger. Ik heb dus nu besloten dat ik tuesday pics in een nieuw jasje ga stoppen. In plaats van simpelweg 4 items met een foto als post, maak ik nu een hele outfit. Ik weet dat het niet dinsdag is vandaag, maar ik had zoveel zin om dit te posten en ik heb nu ook steeds minder tijd met de naderende examens.

bekijk ook mijn account op asos! klik hier

Leave a Reply

