SHOES ARE A GIRL’S BEST FRIEND

IMG_8352
Afbeelding
{ Massimo Dutti Sandals // Oorbellen H&M // Essie Nailpolish }

Wie ooit zei dat ‘diamonds are a girl’s best friend‘ loog. Weet niet iedereen dat dat eigenlijk ‘shoes are a girl’s best friend‘ moet zijn?
Eergisteren droeg ik mijn favoriet topje en m’n favoriete jeans. Het moet voorbestemd zijn geweest, want die dag vond ik ook mijn nieuw, favoriet paar schoenen. Deze Romeinse sandaaltjes stonden in de etalage en ik kon ze toch niet zomaar laten liggen? :)
Ik vind ze echt prachtig en ik ben zo blij dat ik ze mee naar huis heb genomen. De sandalen passen ook op veel outfits en ik denk dat ik ze deze zomer veel zal gebruiken! Ook ben ik eens bij H&M langsgegaan. Ik heb er een topje en een truitje gekocht. Ik zal waarschijnlijk de komende weken berichten posten met een paar outfits waarbij ik dat topje en truitje gebruik.
De nagellak van Essie heb ik gekocht toen het korting was. Ik heb altijd al getwijfeld of ik dat kleurtje nu zou kopen of niet. De zomer staat voor de deur en een fris kleurtje van nagellak is dan altijd leuk.
Ik had al een paar oorbellen zoals deze, maar die heb ik spijtig genoeg kwijtgespeeld. Deze heb ik voor maar €2 euro in de H&M gekocht en ik vind ze echt mooi eigenlijk. Ze gaan ook op alles en ze zijn zo opvallend.

Afbeelding

2 thoughts on “SHOES ARE A GIRL’S BEST FRIEND

Leave a Reply

