MY 4 FAVORITE FASHION BLOGGERS

image

1° Emily Shuman – Cupcakes And Cashmere

Emily heeft echt prachtige looks en ik ben zo fan van haar stijl. Wat ik het leukst vind aan haar blog is dat ze niet enkel schrijft over fashion, maar ook over food en lifestyle. Haar posts zien er altijd zo leuk uit en haar blog is erg leuk om te lezen.
www.cupcakesandcashmere.com

2° Chiara Ferragni – The Blonde Salad

Van alle fashion blogs is The Blonde Salad mijn favoriet. Chiara designt ook zelf en ze heeft veel leuke items ontworpen. Chiara is echt mijn mode inspiratiebron. Ze kan basic stukken geweldig combineren zoals het witte hemdje op de foto.
www.theblondesalad.com

3° Aimee Song – Song Of Style

Song Of Style heb ik pas onlangs leren kennen. Ik vond het zo leuk om Aimee’s blog te bekijken. Ze heeft ook een erg leuke persoonlijkheid en ze is anders dan de meeste bloggers.
Haar outfits zijn ook altijd ge-wel-dig!
www.songofstyle.com

4° Jessica Stein  – Tuula

Jessica en haar blog Tuula heb ik via The Blonde Salad leren kennen. Jessica’s foto’s zijn altijd supermooi en haar blog ziet er ook zo leuk uit! En haar outfits natuurlijk ook! :)
www.tuulavintage.com

Leave a Reply

