MY FAVORITE BEAUTY BUYS – July

20140713-141553.jpg
Ik was al een tijdje op zoek naar een lip pencil en nu heb ik die eindelijk gevonden.Deze
lip liner van Maxfactor lip liner van Maxfactor koste €7,95 bij kruidvat. Het is een mooie rood-roze kleur en ik vond wel dat een kleurtje voor de zomer leuk was. Ik ben erg blij met dit potlood. Als je op zoek bent naar een potlood dat niet te duur is, maar wel een mooi effect geeft, is dit lippotlood een aanrader.

De lipgloss Icy Amethyst van Rituals heb ik al een tijdje, maar ik vind hem nog steeds super. Het is een zachte tint roze en de lipgloss blijft lang op je lippen.

Ik heb al eens een review over deze mascara van Chanel geschreven en dan zei ik dat ik het een geweldige mascara vond en dat vind ik nog steeds zo. Ik ben meer favoriet van de dunne borsteltjes dan van de dikke. Je denkt dat de dikke borsteltjes je wimpers meer volume geven, maar dat is juist niet zo. Ze geven wel meer kleur en krul, maar het volume is veel beter als je een dunner borsteltje gebruikt zoals deze van Chanel.

3 thoughts on “MY FAVORITE BEAUTY BUYS – July

Leave a Reply

