ELISE’S CHANGE

20140725-111244.jpg
Ik heb hier heel lang over nagedacht en eindelijk weet ik wat ik ga doen: Elise’s Choice gaat vanaf vandaag ook in het Engels geschreven worden. Ik blijf wel ook bloggen in het Nederlands. Nu schrijf ik m’n posts gewoonweg in twee talen! Ik wou niet volledig in het Engels schrijven omdat het grootste deel van m’n volgers Nederlands spreken. Twee van mijn favoriete blogsters (Chiara Ferragni  & Franziska ) bloggen op deze manier en het werkt geweldig. Dus vanaf nu is Elise’s Choice ook in het Engels!

From now on Elise’s Choice is also in English!

2 thoughts on “ELISE’S CHANGE

Leave a Reply

